სოციალური მედია კამპანიები
თანამშრომლობა სხვადასხვა საკომუნიკაციო მედია-არხებთან : ციფრული, ბეჭდური, ტელევიზია
თანამშრომლობა საცალო მაღაზიებთან და სავაჭრო ცენტრებთან
კლასტერის ინოვაციურ შოუ-რუმში წევრი კომპანიის სარეკლამო მასალის განთავსება / პოზიციონირება
პროფესიულ უნარების განვითარება
ინდივიდუალური ქოუჩინგი
თემატური სემინარები (ინოვაცია, დიგიტალიზაცია, რეგულაცია, საერთაშორისო სტანდარტები, უსაფრთხოება)
B2B შეხვედრები
ღია კარის დღეები (წევრი კომპანიების მონახულება პარტნიორობისთვის და ჯვარედინი გაყიდვებისთვის)
GR (სახელმწიფო უწყებებთან თანამშრომლობის გაძლიერება)
სხვადასხვა სექტორულ ასოციაციებთან ურთიერთობა და თანამშრომლობა
ფორმალური და არაფორმალური უერთიერთობები (ნეთვოქრინგი)
გამოცდილებების გაზიარება ( წევრი დ არა-წევრ კომპანიებს შორის)
თემატური თემის შექმნა